FET Forum

FET Support (International) => Moroccan Arabic / (العربية (المغربية => Topic started by: eleptik rachid ganbour on August 21, 2015, 08:04:40 PM

Title: Please sr we need fet morroco for telephone mobil thanks so Much
Post by: eleptik rachid ganbour on August 21, 2015, 08:04:40 PM
Please sr we need fet morroco for telephone mobil thanks so Much
Title: Re: Please sr we need fet morroco for telephone mobil thanks so Much
Post by: Omar Ben Ali on August 21, 2015, 09:12:31 PM
 تقصد بعد إنتاج الجدول من فيت يتم تصدير النتائج إلى الموبايل

Title: Re: Please sr we need fet morroco for telephone mobil thanks so Much
Post by: eleptik rachid ganbour on August 22, 2015, 12:04:38 AM
Quote from: Omar Ben Ali on August 21, 2015, 09:12:31 PM
تقصد بعد إنتاج الجدول من فيت يتم تصدير النتائج إلى الموبيل
أقصد أن يعمل برنام فيت النسخة المغربية على الموبايل او الألواح الإلكترونية أخي دون اللجوء للحاسوب  في جميع مراحل الإنتاجات البدية إلى النهاية و شكرا
Title: Re: Please sr we need fet morroco for telephone mobil thanks so Much
Post by: Omar Ben Ali on August 22, 2015, 12:30:09 AM
أعتقد أن هذه الخاصية ليست متوفرة الآن حتى بالنسبة للبرامج غير المجانية مثل

asc timetables أو  EDT ...

Title: Re: Please sr we need fet morroco for telephone mobil thanks so Much
Post by: Liviu Lalescu on August 25, 2015, 12:05:10 PM
Quote from: eleptik on August 21, 2015, 08:04:40 PM
Please sr we need fet morroco for telephone mobil thanks so Much

I'm sorry, but I cannot help you in this direction.