السلام عليكم ، عند ملء برنامج فيت جزئيا ، ماذا أفعل كي يحتفظ الربنامج على المعطيات التي سجلتها ؟لاني لا أجد تلك المعطيات .
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Show posts Menu